Jak rezerwować?

rezerwacja

1. Internetowy Formularz Rezerwacji:

Używając wyszukiwarki na portalu globfly.pl wybieramy interesującą nas ofertę. Po podjęciu decyzji system przekieruje nas do formularza rezerwacji. Formularz rezerwacji należy bardzo dokładnie wypełnić używając prawdziwych danych uczestników imprezy turystycznej. Po kliknięciu "wyślij zgłoszenie" konsultant globfly.pl niezwłocznie skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia dostępności miejsc oraz ustalenia szczegółów.

Rezerwacji można również dokonać telefonicznie - (58 620 84 13) lub drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Należy pamiętać, że zgłoszenie nie jest równoznaczne z zakupem imprezy i blokadą miejsc w systemie rezerwacyjnym. Ewentualna rezygnacja nie powoduje żadnych konsekwencji.

2.  Umowa-Zgłoszenie:

W przypadku Państwa pozytywnej decyzji  odnośnie skorzystania z wybranej oferty Konsultant globfly.pl  wypełnienia druk umowy i przesyła ją Państwu za pomocą maila lub faksu wraz z Warunkami Uczestnictwa oraz Formularzem płatności do akceptacji. Po sprawdzeniu zgodności danych , przesyłają Państwo czytelnie podpisaną umowę na podany adres mailowy lub numer faksu. Aby szybciej dokonać rezerwacji ostatecznej prosimy również o wysłanie potwierdzenia dokonania wpłaty.

Po dopełnieniu tych formalności w ciągu 24 godzin otrzymają Państwo potwierdzenie końcowe dokonania zakupu/ założenia rezerwacji w systemie.

3. Numer Konta:

Wpłat wszelkich należności z tytułu wyjazdów turystycznych prosimy dokonywać na konto:

BANK: CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA S.A

26 1940 1076 3072 1052 0002 0000          

W tytule przelewu prosimy o umieszczenie imienia i nazwiska osoby na którą spisana została umowa - zgłoszenie.

4. Warunki Płatności:

Termin i warunki płatności za wybraną imprezę są określone dokładnie na Umowie-Zgłoszeniu - są one różne w zależności od wybranej imprezy i terminu, jaki pozostał do rozpoczęcia imprezy;

a) Jeżeli do wylotu/wyjazdu pozostało więcej niż 30 dni, to:

- wpłata I raty w wysokości określonej procentowo w Warunkach Uczestnictwa Głównego Organizatora powinna zostać dokonana w terminie do 24h od momentu podpisania umowy, chyba że strony ustaliły inaczej i widnieje taki zapis na Umowie-Zgłoszeniu,

- wpłata pozostałej części należności w wysokości określonej na Umowie-Zgłoszeniu powinna zostać dokonana w terminie do 30 dni pozostałych do rozpoczęcia imprezy lub w terminie określonym na Umowie-Zgłoszeniu, chyba że strony ustaliły inaczej i widnieje taki zapis na Umowie-Zgłoszeniu.

b) Jeżeli do wylotu/wyjazdu pozostało mniej niż 30 dni, to wpłata całości należności w wysokości określonej na Umowie-Zgłoszeniu powinna zostać dokonana w przeciągu od 1 do 24h od momentu założenia rezerwacji, chyba że strony ustaliły inaczej i widnieje taki zapis na Umowie-Zgłoszeniu.

Ze względu na długi czas przesyłania pieniędzy pomiędzy bankami - prawie zawsze prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty faksem lub mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

5. Ostateczne Potwierdzenie Rezerwacji:

Po otrzymaniu od Państwa podpisanej umowy zgłoszenie, oraz dowodu wpłaty w terminie określonym przez biuro - rezerwacja nabiera mocy prawnej i jest aktualna w 100%.

6. Warunki Rezygnacji:

Zasady ewentualnej rezygnacji z wyjazdu są zawsze dokładnie określone w Warunkach Uczestnictwa Głównego Organizatora.

7. Dokumenty Podróży:

- Autokar:  przy wyjeździe autokarowym klient otrzymuje na faks lub e-mail druk Potwierdzenia wraz ze wszystkimi zakupionymi świadczeniami i szczegółami dotyczącymi rozpoczęcia imprezy.

- Samolot:  przy wylocie samolotowym klient otrzymuje na faks bądź e-mail (w przypadku rezerwacji poniżej 7 dni do rozpoczęcia podróży) lub przy rezerwacjach wcześniejszych na adres Osoby Rezerwującej Voucher, stanowiący dokument upoważniający do odbioru na lotnisku dokumentów podróży ( miejsce odbioru dokumentów jest dokładnie określone przez Konsultanta Biura Podróży.

- własny transport:  przy dojeździe własnym klient otrzymuje na faks bądź e-mail (w przypadku rezerwacji poniżej 7 dni do rozpoczęcia podróży) lub przy rezerwacjach wcześniejszych na adres Osoby Rezerwującej Voucher, stanowiący jedyny dokument upoważniający do wykupionych świadczeń na miejscu (miejsce odbioru kluczy jest dokładnie określone na Voucherze).

- wszelkie dodatkowe informacje wysyłane są na adres Osoby Rezerwującej pocztą, faksem lub e-mailem.

8. Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować do działu rezerwacji Biura Podróży Glob:

- telefon:  +48 (58) 620 29 88, +48(58) 620 07 86  +48 509 703 399

- e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.